čtvrtek 9. října 2014

Naše rodinka...

Pro toho, kdo mě nezná, dnes představím naší rodinu.
Pro toho, kdo mě zná, představím naši rodinu trochu jinak.

Zuzanka přišla z družiny domů s vystřiženými, vymalovanými zvířátky. Magnetky je připevnila na ledničku. Celá rodina jsme se slavnostně shromáždili před ledničkou a Zuzanka povídá: „To je naše rodina!“  „Začnu zprava. To je mamka.“
 
Manžel vznesl trochu provokativní, i když zároveň logický dotaz: „A jaké je mamka zvířátko?“
Je pravdou, že si mě chvíli předtím dobíral, protože se domníval, že jde o zcela jiné zvířátko, které by mi opravdu zrovna moc nelichotilo.

Odpověď byla v můj prospěch: „To je přece sova!!!“
„Vedle stojí taťka, to je zajíc.“ Je pravdou, že zvířátko bylo jemně pomačkáno. Zuzanka se ho snažila narovnat a já jsem si zase dobírala manžela: „Zuzí, pozor, aby si taťkovi neutrhla přední běh!“

Já : manžel, jedna : jedna.
„Taťka hladí mamku, mají se rádi. Vedle jsem já medvídek a na kraji je Tomášek medvídek. Držíme se spolu za ruku, protože se taky máme rádi.“

Celá u toho zářila, když nám to říkala. Je obrovská šikula!
Jsme prostě báječná rodina!
Hezký večer
Katka
 

Žádné komentáře:

Okomentovat