sobota 14. března 2015

Světlo svíček...

Každá žena má doma pár věcí, které má moc ráda a které vytvářejí tu milou atmosféru
domova, zútulňují byt a potěší při pouhém pohledu na ně.
Jsou do určité míry nepostradatelné.
Pravdou je, že u nás jich je spousta. Patří mezi ně i  SVÍČKY.
Svíčky různých barev, velikostí, tvarů, vůní...  Některé si koupím, některé dostanu.
 

 Mám sestru, která teď bude mít narozeniny. Je naladěna stejně jako já.
Miluje svíčky tak, jako já. 
Když jsem přemýšlela nad dárkem, tak byla volba vcelku jasná.
Už delší dobu jsem pokukovala po YANKEE svíčkách.
 
Je to takový svíčkový ráj.
Pro potěchu duše, smyslů. Ten pravý dárek.
Hodně jsem o nich četla, slyšela a věděla, že jednoho dne,
až dozraje čas, si nějakou stejně koupím.
Protože mají obrovský výběr tvarů, velikostí, barev, vůní... co vybrat...
tak jsem se rozhodla pro zlatou střední cestu.
 

 Zvolím menší provedení svíčky, a tím vyzkoušíme více vůní.
No a když je už budu přes internet kupovat a platit poštovné,
tak je přeci neobjednám jen sestře, to dá rozum!
A ke svíčce patří svícínek, tak ten jsem pro jistotu taky vzala dvakrát.
 
V pátek balíček dorazil. Rozbalovala jsem ho s dětmi, které měly plamínky v očích,
co že to mamka pro tetu objednala.
Když jsem pootevřela krabici, ale nebylo do ní ještě vidět, tak jsem dala dětem přivonět.
Překrásná směsice vůní. Nádhera...
 
Při vyndávání svíček z krabice se moje dušička tetelila, zpívala, tančila... no jo Káťa...
Zuzanka se rozplývala... no jo ženská... má mamky školu... :o)
Tomášek řekl... a jé, jé, zase svíčky... no jo chlap... má taťky školu... :o)))
 
Ne vždy to člověk dopředu ví, ale tentokráte vím, že se dáreček bude líbit.
 
Janí, všechno nejlepší k narozeninám!
Mám tě moc ráda  a jsem ráda, že tě mám!
O snech víme... přejeme ti jejich splnění!
 
A my?
Byt máme krásně provoněný a já zase o světýlko v životě víc.
A ne jen to plamínkový...
 
Krásnou provoněnou sobotu
Katka
  

Žádné komentáře:

Okomentovat