pondělí 15. června 2015

Vděčnost...

Měla jsem to obrovské štěstí, trávit dětství
"v přírodě",
z dnešního úhlu pohledu vím, že svobodně.
Proto jsem z části i taková, jaká jsem.
Jsem sice městské dítě, ale víkendy od dubna do listopadu a celé letní prázdniny jsem trávila na venkově a v širém okolí.
Svět byl obrovitánský, barevný, krásný. 
Tento víkend jsem si to opět připomněla... a bylo to moc příjemné.

 
Vysočina, kam se podíváš...

 
Květiny na zahradě...
 
 
Ještěřičky, které se vyhřívají na kamenech skalky...

 
Má milovaná levandulka před rozpukem...


Jen tak si uzobnout jahůdku... jako kdysi...
  

 Zavzpomínat, jak jsme jako děti chodily do kravína a pomáhaly dávat na pojízdný pás trávu kravám... jak jsme si krávy pojmenovávaly, hladily si čerstvě narozená telátka...
 
 
Projet se na kole po okolí...
 
Čas tehdy nehrál roli, bylo ho ohromně moc.
Mohla jsem cokoli, kdykoli.
 
A těch hvězd, těch probdělých nocí, kdy jsem dlouhé hodiny koukala
do zářící oblohy...
... nebo do rozžhavených uhlíků a plamenů ohýnku...
 
Nepopsatelné. Nezapomenutelné.
Děkuji...
 
 
  
A právě zde se zrodila ta holka ze ZEMĚ ZA DUHOU.
Plná fantazie, naděje, víry, že vše se podaří,
plná radosti, optimismu, lásky, štěstí,
cítící sounáležitost s přírodou,
sama sebou, sama se sebou.
Létala jsem tehdy v oblacích a užívala si to plnými doušky.
I proto mi zůstala ta velká otevřenost vůči všemu...
všemu dobrému a krásnému.
 
 
Krásný večer
Katka
 

6 komentářů:

  1. Katko krásně jsi si zavzpomínala, úplně jsem z tvých slov cítila tu krásnou volnost a svobodu myšlení, fantazii dětství či dospívání, lehkost bytí, souznění...
    Krásné dny i noci :o).
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Milá Bibo,
      děkuji za zastavení se a milá slůvka.
      Krásné dny
      Katka ♥

      Vymazat
  3. Zelala by som vsetkym detom dnesnej doby takuto slobodu a stastie. Ja som to tiez zazila a este i dni v kombajne, ked ujo kosil obilie....a dlllhe vecery vonku na dedi skom ihrisku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vše se mění, ale snažme se dětem dát "to nejvíc", co v dnešní době jde.
      Mária, děkuji velmi za zastavení se.
      Krásné dny
      Katka ♥

      Vymazat