středa 10. června 2015

Vůně jasmínu...

JASMÍN je další z kvetoucích zázraků, který mi rozJASŇUJE dny.
Když jsem šla z práce domů, tak jsem šla "nenáhodně" kolem jasmínových keřů,
které jsou těsně před rozpukem.
Pár kvítků již bylo rozvinuto a jejich vůně se vinula již z dáli.
Nešlo odolat, neutrhnout si pár větviček domů.


Někdy se sebou smlouvám, ale tentokráte byl záměr, již z dáli, zcela jasný.
Bude můj. Tedy aspoň malinkatá část samozřejmě.


Když přivoním k jasmínu, vybaví se mi jasmínový zelený čaj,
který čas od času popíjím.
Objevila jsem ho před třemi lety. Společně s mojí velikou kamarádkou Peťou.
Oboje byla trefa do černého :o)
Ta mi ho tenkrát donesla na ochutnání a od té doby je zkrátka "můj".
Piji ho, když si chci odpočinout, zrelaxovat, uvolnit se.
Je to čajový rituál, ke kterému neodmyslitelně patří speciální čajový šálek a plápolající svíčka.
Někdy i knížka, ale obvykle mi stačí jen tak být...
 
Jdu vařit vodu... na jasmínový čaj, jak jinak.
 
Ať je ve vašem životě plno JASu... a nejen díky JASmínu.
 
Krásné dny
Katka
 


2 komentáře:

  1. Ach jasmínová vůně-nádech, zadržet dech a nechat uvnitř rozplynout, taková nádhera. U nás zatím ještě nic :-).
    Jasmínový čaj už jsem několik let nepila.
    Krásné dny Katko.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Álo,
      přesně tak, vůně nesmírná. Říká se, že těšení se, je nejhezčí fáze - užívejte ji :o) I u Vás rozkvete.
      Krásné dny
      Katka

      Vymazat