středa 15. července 2015

Luxusní dovolená...

Jeden týden dovolené trávím, tři roky zpět, odpočinkem.
Podle mého gusta.
V práci místo mě zůstala na stole cedulka.
Prostá, výstižná, všeříkající.


Měla jsem jednoduchý, nenáročný plán.
Pro mě jednoduchý plán.
 
DOPŘÁT VOLNO TĚLU I DUŠI.
 
 Vyjet na venkov.
Číst, číst, číst.
Psát, psát, psát.
Každé ráno se vyspat do růžova.
Snídat v posteli.
Procházet se v ranní rose.
Nechat se nabíjet sluníčkem.
Užívat si vůní růží, levandule.
 
 

Užívat si větru ve vlasech a zvuků okolního života.
Poslouchat kuňkání žab, cvrkot cvrčků, kukání kukaček.
Slyšet ticho, ticho, ticho.
Pozorovat noční oblohu plnou zářících hvězd.
Plout oblohou. Snít. Vzpomínat.
Pouštět z bublifuku bubliny do oblak.

 
Chodit boskatá v trávě.
Ležet v houpací síti. Jen tak. 
 
 
Poslouchat překrásná nová CD od skupiny Kryštof a Tomáše Kluse.
Pít víno třeba již v dopoledních hodinách.
 
 
Uvít si věneček z levandule.
Být zase o trošku blíž sama sobě, přírodě, životu.
 
 
Být mimo dosah internetu.
 
* * * * *
 
Vše šlo podle plánu. Splněno do puntíku.
Počasí bylo objednáno, vyšlo FANTASTICKY.
Knihy přečteny - dvě.
Uvité levandulové věnečky - tři.
Pár sklenek vína.
Kdo by to počítal?!
Třešňový koláč navíc, jako za dob mého dětství.
Meloun na kostičky s griotkou...

Bože já se měla BÁJEČNĚ!
 
Myslíte si, že jsem byla sama?
Ne, ne, ne, i když taky by to nebylo špatný :o)
Byly tam se mnou čtyři děti a jedna báječná babička.
 
* * * * *
 
Vidíte, že luxus neznamená jen jedno.
Luxus může mít mnoho podob.
 
Vychutnat ho může KAŽDÝ!

Krásný den
Katka

 

Žádné komentáře:

Okomentovat