úterý 27. října 2015

Poklady...

... nejpokladovatější.
Každý rodič mi jistě potvrdí, že obrázky, výtvory, jakékoli výrobky našich dětí,
ať už ze školky či ze školy, jsou tím, co člověka
velmi potěšíchytne za srdce, vytvoří úsměv, pohladí. 
 

Doma vznikají výstavky, obrázky zdobí stěny, ledničky, poličky...
V obýváku, v dětském pokoji a jinde.

 
Je ale potřeba vytyčit určité hranice, kde jsou poklady vystavovány :o)
Jak sami dobře víte, tak narůstají geometrickou řadou.


 Proto je potřeba se o některé "neaktuální postarat".
Buď domluvou s dětmi (což neprobíhá někdy hladce) či v nestřežené chvíli výstavku "aktualizovat" (nejlépe, když děti usnou).

 
Ty nejkrásnější poklady se přesouvají na speciální "památní" místo,
tj. do složky "NAPOŘÁD"
= do velké papírové tašky v komoře.
A protože mám doma dva šikovné poklady - Toma a Zuzku, kteří nám nosí plno krásných pokladů, tak se složka "NAPOŘÁD" plní a plní.
Aktualizovat, vytřiďovat ji ale nebudu!
 
 
Již nějakou dobu jsem hledala vařečku. Prohledala jsem kde co, ale nemohla jsem ji najít.
Nevzdala jsem se, vše v pokojíčku, v kuchyni prohledala znovu.
Zase nic.
Tak jsem to pustila z hlavy. Až bude ta pravá doba, ona se objeví.
 
Pak se jednoho večera zastavím v obývacím pokoji, 
zahledím se na Zuzančina keramického medvídka,
se sladkým úsměvem a pocitem hrdosti na vlastní dítě a...
... najednou to uvidím... moje vařečka!!!
Co já se jí nahledala.
 
Koupila jsem si dvě nové vařečky a tuto nechala medvídkovi.
Vždyť mu tak sluší!
 
Krásné dny
Katka ♥
 

1 komentář: