sobota 31. října 2015

Vánoční PROSTÍRÁNÍ...

Vánoce se blíží a mě zlákaly překrásné vánoční látky. Opět.
Některé ještě čekají na zpracování,
ale pár jich již spatřilo světlo světa v podobě svátečních prostírání,
která pomohou dotvořit sváteční vánoční atmosféru.
 
 
 
Šití mě nesmírně baví.
Není na něj tolik času, jak bych si přála, a proto mě baví o to víc.
Ráda tvořím, vymýšlím kombinace vzorů, barev, ozdob, aplikací, výšivek...
Je to krásná tvůrčí činnost a úžasný relax.
 


Dopředu nikdy nevím, co z toho vznikne.
Dávám ale na intuici 
a nakonec jsem vždy nadšená.


 
Děti jsem trochu zmátla, když jsem prostírání chystala na focení,
ale ujasnili jsme si to.
Vánoce ještě opravdu nejsou!
Je to i tím, že ještě nemám nakoupený ani jeden dárek a nápady zatím váznou.
Není to zatím aktuální téma.
 
  
 
Vytvořeno s láskou...
 
Budu ráda, když nakouknete do mého obchůdku.
 

Krásný večer
 
Štístko Katka 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat