sobota 2. dubna 2016

Když se den vydaří...

V minulém článku jsem psala o neplánovaném a krásném...
... a na stejné vlně pokračuji dál.
 
Spontánní nápady bývají mnohdy ty pravé.
 
 
Již pár dní jsem častěji myslela na svou kamarádku. Dlouho jsme se neviděly.
Po obědě mi přišla opět na mysl. Neváhala jsem.
Vzala jsem mobil a napsala krátkou SMS zprávu.
Do - nečekaně - půl minuty přišla jednoznačná odpověď.
 .   .   .   .   .
"Ahoj Kačko, co jedna lahodná káva s porcí dobré nálady a smíchu? K."
"Ano, souhlasím, dnes?"
"Ideální den. Po 15:30 můžu."
"Ok, kde?"
"U kašny. Těším se."
 
 
Vzhledem k tomu, že bylo doslova letní počasí,
posadily jsme se na zahrádku jedné z restaurací na náměstí.
Sluníčko krásně hřálo a já se vyhřívala jak kočka.
Chvílemi jsem možná i vrněla...
...tedy v krátkých pauzách mezi smíchem od srdce a velmi živým povídáním.
Je to krásné, když jsou lidé stejně naladění.
Na chvíli jsme se šly i projít na Parkán, na jihlavské hradby
a opět se chvíli vyhřívaly na sluníčku...
... a povídaly a povídaly.
 
Kačí, díky za krásné odpoledne.
 
K večeru jsme se šli s dětmi ještě projít. Vychutnat si překrásný den až do konce.
Vzduch voněl létem, ptáci krásně zpívali
a nám bylo společně jednoduše blaze.
Po cestě jsme si koupili i nanuky, což děti s velkou radostí přivítaly.
 
 
Nazpět jsme to vzali kolem rybníka.
Ta vůně!
Emoce léta.
 
 
A třešničkou na dortu pro děti, kromě nanuka, bylo,
když si mohly půl hodinky lézt po svém oblíbeném stromě.
 
 
Já si mezitím trhala Krásu domů do vázy.
V těch větvičkách mám doma i střípky té krásné procházky, vlastně celého dne.
 

 Jak jsem se na to celou zimu těšila!!!
A je to tu! 


Krásné jaro!
Katka ♥
 

Žádné komentáře:

Okomentovat