pondělí 30. května 2016

Večerní...

Dnes jsem vyšla k večeru ven.
Neplánovaně.
Někdy člověk prostě potřebuje prodýchat určité věci, uklidnit se,
uvést se - v rámci možností - zpět do rovnováhy.

 
Ne vždy to ale jde zcela.
Když jsem tu krásu ale viděla, nelitovala jsem.
Když tu krásu vidím teď, žasnu.

 
*
 
 
A přitom je to nadosah. Minutu od baráku.
Máme štěstí.
 
 
*

 
*
 
 
 Každý člověk má dvojí vychování - jedno, jehož se mu dostává od jiných a druhé,
důležitější, které si dává sám.
Edward  G i b b o n 
 
 
Vážiti si jiných jako samých sebe a
jednati s nimi tak, jak chceme,
aby jednali oni s námi - toť možno nazvati učením o lidumilnosti.
Nad to není nic vyššího.
K o n f u c i u s 

 
Učit se bez přemýšlení je zbytečné.
Přemýšlet bez učení je nebezpečné.
K o n f u c i u s 

 
Krásnou dobrou noc
Katka ♥

 

9 komentářů:

  1. Katko to jsou nádherně zachycené podvečerní okamžiky. Úplné kouzlo...
    Také jsme mívali asi 600 m od nás rybník, bohužel je již několik let vypuštěný, zarostlý a to je mi velmi líto.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Katko, máte blízko domova něco naprosto úžasného ... vyfotila jsi ty okamžiky nádherně .. nemám slov ... ony ty podvečery mají to své ...
    Citáty jsi vybrala opravdu dobré !
    Ještě k Pardubicím.. nikdy jsem tam nebyla, ale z fotek tvých i jinde na blogu vidím, že je to nádherné město ♥
    Film jsem zhlédla včera večer. Dobře jsi mi poradila jak ho najít. Uchvátil mě, má to hloubku. Někdy si ho pustím ještě jednou... a určitě si přečtu knížku...
    Díky a měj se moc hezky. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jarko, je zde krásně.
      Myslím si, že skoro každé město je krásné. Je potřeba se jen správně dívat. No a k Pardubicím, městu mých studií, mám doslova srdcový vztah.
      Jsem ráda, že jsi se k filmu, i když oklikou, dostala. Ještě víc, že se líbil. Tento týden si jdu také do knihovny pro knížku :o)
      Já děkuji tobě.
      Krásný den
      Katka ♥

      Vymazat
  3. To jsou překrásné fotky nádherné přírody ♥ To je stejně nejvíc, pohled na krásnou přírodu ♥ Neznám nic lepšího... Na mraky se vydržím dívat hodiny :-)

    Měj krásný den
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Katko, také mám nedaleko domu takový rybník :-) moc hezky zachycená atmosféra !!

    Krásný den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dano, identicky ten samý. Bydlíme vedle sebe... :o)
      Krásné dny
      Katka ♥

      Vymazat
    2. Kaťo, ano, též jsem poznala tvojí terasu (mmch moooc pěkný)

      Vymazat
    3. Stačí pár fotek a hned víme :o) Rybníček zbožňuji. Máme tady ale božsky, že :o)

      Vymazat