pátek 27. května 2016

Vůně přírody...

Když byla řeč o konvalinkách, tak mi nedá se nezmínit o následujícím.
Ačkoli nejsem propagátorkou kosmetických přípravků, tentokráte udělám mile ráda výjimku.
Pokud jste, jako já, milovníky přírodních vůní,
zajděte do obchůdku YVES ROCHER
Jedná se o francouzskou rostlinnou kosmetiku, šetrnou k přírodě, člověku...
Velmi se mi líbí filozofie firmy.
 
*   *   * 
 
 Toaletní vody UN MATIN AU JARDIN...
... jednou ráno v zahradě
 
 
 Konvalinka... 
 Výsledek obrázku pro yves rocher parfémy       Výsledek obrázku pro yves rocher perfume rose
 
 Šeřík...
      Výsledek obrázku pro yves rocher parfémy             Výsledek obrázku pro yves rocher parfémy
 
 Růže...
      Výsledek obrázku pro yves rocher parfémy Výsledek obrázku pro yves rocher perfume rose Výsledek obrázku pro yves rocher perfume rose

 Citrusové květy...
 
Výsledek obrázku pro yves rocher parfémyVýsledek obrázku pro yves rocher perfume rose 
  
Thé...
   Výsledek obrázku pro yves rocher toaletní voda Výsledek obrázku pro yves rocher perfume rose        
 
 Třešňový květ a nově Verbena...
 Výsledek obrázku pro yves rocher toaletní voda                Výsledek obrázku pro yves rocher parfémy
 
 Výsledek obrázku pro yves rocher perfume
 
Za přivonění nic nedáte.
Je to bezpečné - vůně, ta pravá, zaručena :o)
 
Určitě se vám blíží svátek, či narozeniny :o) Byl by to dobrý tip na dárek pro blízké, nemyslíte?
Nebo naopak, někoho obdarovat?
Volba je na vás.
 
Krásný provoněný víkend
Katka ♥
 

3 komentáře:

  1. Katko, díky za typ na vůni.. jak se říká příroda je příroda vím, že je to dobrá firma ...
    Příběh s konvalinkami, ten se povedl .. to víš ke konvalinkám patří konvalinkové listí ... miluji tu vůni i kvítečky...ale hlavně, že ve finále bylo všechno fajn a voňavé...
    Jinak na film jsem si nechávala čas a klid, i když i tak jsem věděla, že ho uvidím na etapy. Nakukovala jsem, ale nemohla jsem si k němu sednout. Dnes ráno nadešel čas ... a film je zablokován ... veliká škoda, protože malinký začátek jsem viděla, tak jsem byla namlsaná .. no, snad budou mít v knihovně knihu ...
    Díky moc za všechno sdílení a přeju ti krásnou neděli. Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Jarko,
    to sou mi ale věci s tím videem. Teď jsem na to koukla a máš pravdu, stáhli to. Že by náhoda? :o) Koukala jsem na ulož to, kde film k stáhnutí je. Oklikou, ale jde se k němu dostat. Držím pěsti.
    Krásné pondělí.
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, ještě mě v té souvislosti napadlo. Možná zrovna je tato situace informací pro tebe. Neoddalovat věci. Ne zítra, ne pozítří, ale TEĎ, TEĎ HNED!Někdy se dozvíme mnohem víc, než si myslíme... K.

      Vymazat