středa 25. ledna 2017

Ani osoby nepoznáváme náhodou...

Osoby, které nám vstupují do života, nepoznáváme náhodou. 
Je pro to vždy důvod.
Jsou buď naší lekcí nebo darem.
Jak s obojím naložíme, záleží na nás.

Někteří lidé vstoupí do našich životů, aby nás zkoušeli
někteří, aby nás využili
jiní, aby nás něco naučili
a někteří nechají rozeznít a rozsvítit to nejlepší v nás.


Lidé jsou tím, čím jsou. Nikoho nemůžeme nutit k tomu, aby byl takový, jakého bychom ho chtěli mít my.
Jednoduše akceptujme, že někteří lidé do našeho života přijdou a rychle z něj zase zmizí... 
jiní tu zase zůstanou napořád. 
Zanechají v našem srdci stopu a my již nikdy nebudeme tím, kým jsme byli.

*

Vybavovali jste si při čtení tváře lidí, o kterých byla řeč?
Ukončete myšlenku u těch, kteří vám rozsvítili svět, životy. U těch, které máte rádi.

Nestálo by za to jim zavolat, sejít se s nimi? Ne pak. Teď. Hned.
Nechte rozeznít a rozsvítit to nejlepší ve vás...

*

Při psaní článku jsem si nenáhodně spontánně vzpomněla na knihu, kterou vám vřele mohu doporučit. 
Četla jsem ji před delší dobou, víckrát. Moc se mi líbila.

Kay Pollak 
"Žádná setkání nejsou náhodná"

Krásné dny
Katka ♥

14 komentářů:

  1. Pěkně napsané. Také si to tak myslím. Podle mě si do svého života lidi přitahujeme podle toho, v jaké životní etapě se zrovna nacházíme... aby nás posunuli dál nebo abychom něco pochopili atd. Předělat je nemůžeme, ono to tak má být. Souhlasím.
    Mějte pěkný den, Pavlína.

    OdpovědětVymazat
  2. Katko, ty to umíš tak krásně napsat. Věřím, že lidi nepotkáváme náhodou. Vybavovala jsem si pár lidí i tebe. Díky za typ na knihu - další zajímavé téma. Taky díky za tvůj krásný a zajímavý blog.
    Měj se co nejlíp ! ♥
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, moc ti DĚKUJI. Víc, než si myslíš ♥
      Měj se krásně.
      K.

      Vymazat
  3. Milá Katko Duhová!
    Moc hezky jste to napsala..
    Pro mě v době,kdy vzpomínám na milovaného člověka,který tu již se mnou není,ale neskutečně mi chybí..zanechal ve mě stopu..nesmazatelnou..a stále více věřím,že tu se mnou nějakým způsobem JE!!
    Obrovský kus pravdy je také na tom,že osoby které jsme kdy v životě potkaly nás buď zkoušely,učily,využily..ale také v nás něco krásného rozsvítily!!..A k těm patříte i Vy!!!
    Katko máte můj obdiv se nad takovými zdánlivě obyčejnými věcmi zamýšlet,..na něco takového lidé často dnes zapomínají!Děkuji za to!
    Krásné dny s těmi,které máte ráda a s těmi kdo mají rádi Vás!!
    Srdíčkově Vás zdraví Jana Š.z chaloupky mezi kopci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, na určité rovině s Vámi je. Stejně jako Váš Anděl bude na Vaší zahradě již napořád. Tuším, že to není vždy lehké, ale je potřeba vidět to z té světlé stránky. Vzpomínat na to hezké a být vděční, že jsme měli tu příležitost, dar jít určitou část života s tou danou osobou.
      Rozsvítila jste se sama :o) Dovolila jste si se rozsvítit... A pokud jsem k tomu jen trošku přispěla já, jsem nesmírně šťastná. DĚKUJI Vám.
      Užívejte dnů
      Katka ♥

      Vymazat
  4. Nádherný blog! Velmi mne zaujalo všechno povídání, které doplňují úžasné fotografie. Děkuji "náhodě", která mě k nim zavála.
    Ano, nic není v životě náhodné. Je pro nás připraveno nesčetně variant, z nichž si většinou nevědomky vybíráme.
    Příjemný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oli, máte naprostou pravdu. Cestu, kterou každý z nás jdeme si vybíráme každý sám za sebe. Volba je na nás, zodpovědnost zrovna tak.
      Jsem ráda, že jste "ke mně" našla cestu a že se Vám zde líbí. Děkuji za Vaše slova ♥
      Krásné dny
      Katka ♥

      Vymazat
  5. Milá Katko, opět něco k zamyšlení a to mi na tvém blogu dělá dobře. Je pravda, že někteří lidé, které jsem na své cestě potkala, mi možná chtěli i ublížit, ale já jsem vždy tak nějak vycítila jejich neupřímnost a rychle jsem udělala čelem vzad. Mám však blízko sebe osoby, které jsem do svého života přijala s lehkostí a má důvěra se mi potvrdila, kamarádíme spolu již skoro 40 let a to není málo. Vím, že jsem udělala na své cestě i chybné kroky, ale byly součástí a mělo to tak být.
    No vidíš, jak jsem se hnedka rozepsala :o)). To jsou ty tvá SLOVA. Díky za ně.
    Ála

    OdpovědětVymazat