pátek 5. května 2017

Tjárydááádydááá

Dnešní příspěvek je pro mě osobně výjimečný.
Stejně jako je výjimečný dnešní den.

Představte si. Již dlouho máte nějaké přání. Vcelku zásadní. 
Chtěli byste. Ale nějak se nedaří... 
Proč?!
... protože člověk svým způsobem stále váhá, není si jist.
Jednoho dne, když čas dozraje, padne vědomé jasné rozhodnutí. 
Ano, teď.
Vyšlete do Vesmíru - s láskou a vděčností a s vírou, že se vše děje tak jak má - vědomé přání.
Děj se co děj. 


Divte se, nedivte, hned druhý den zásadní telefonát. Dnes, čtrnáct dní nato, zásadní schůzka s výsledkem splněného přání, která v mém životě znamená zásadní změnu... k lepšímu.

Celý den tančím, zpívám, zářím. V duši i navenek.
Dobré konce existují.

Velký dík patří i vám tady, které jste mi nejednou přáli štěstí, ať mi vyjde to, co má... však vy holky dobře víte :o)  Dnes se podařilo.

*
Z mraků na fotce přečte každý něco jiného.
Každý má pravdu, protože to je zpráva pro každého z nás...
Pro mě je uprostřed jasný anděl s roztáhlými křídly... posel dobrý zpráv...

Všemu a všem, kteří s mým přáním a jeho splněním souvisí vysílám OBROVSKÝ DÍK.

Krásné dny
Katka ♥

20 komentářů:

  1. Gratuluju...;)
    A je o porad o tom,ze pokud si neco moc prejes...i zazraky se deji,vlastne nedeji,je to tak uz naplanovano,za nas,kazdicky den...jen jako bonus je potreba proste ta prani rict,ne jen si na ne myslet....H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, velký dík. Máš pravdu, říct je, ať už v duchu, či nahlas. Někdy je člověk ale říká a nic se neděje. Jako u mě v tomto případě... tušila jsem co za tím vězí - že chci, ale z všerůzných důvodů vlastně nechci - teprve až jsem se opravdu rozhodla, tak se to stalo
      K.

      Vymazat
  2. Katko, veliká gratulace. Vaše radost září v celém příspěvku. A anděl tam je. To je Váš šťastný anděl.
    Přeji krásný víkend a trošku se těším, zda vaši radost odtajníte. :O)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáší, děkuji. Já ti v příspěvcích již delší dobu tykám, tak pokud by ti to nevadilo, budu ráda, když to bude i naopak :o)
      Jinak děkuji moc za gratulaci.
      Až přijde ta správná doba, určitě to prozradím :o)
      Měj se krásně
      K.

      Vymazat
  3. Tolik štěstí v těch pár větách...
    Moc Ti to přeji, Katko, ať je to cokoliv, co Tě udělalo takhle šťastnou!
    Anděl se nedá přehlédnout:-)
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrieto, velký dík. Někdy stačí málo a je řečeno hodně... a ještě víc z toho vyzařuje.
      Krásné dny
      K.

      Vymazat
  4. Katko, já mám radost, že máš radost, fakt. Je fantastické, když se něco splní, podaří. Musíme tomu věřit... a je to tady !
    Tanči, zpívej a raduj se. ♥ ♫ ☼ ♪
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, velký dík. Tančím a zpívám dál a dál. Radost nebere konců :o)
      Měj se báječně.
      K.

      Vymazat
  5. Na první pohled anděl - a na druhý králík. 😀
    Jsem ráda, že že se zadařilo a chmury jsou pryč. 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. I králík tam je :o)
      Hezký zbytek volna.
      K.

      Vymazat
  6. Anděl se srdcem uprostřed. Moc Ti tu radost přeju! Zuzka

    OdpovědětVymazat
  7. Je krásné, když se sen splní! ☺ Takovou radost dobře znám, tak si ji, Katko, pořádně prožívejte! ☺
    Dobrá nálada se šíří dál i přes blogovou stránku... ☺
    Pěkné dny, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťko, velký dík! Kdyby nevadilo tykání, jsem jednoznačně pro :o)
      Jsem ráda, že se radost šíří dál.
      Krásné dny
      K.

      Vymazat
  8. Katko i já mám radost z tvé radosti.. Hned je vše veselejší.
    Blahopřeji ti a přeji mnoho takových uskutečněných přání.. Krásný den.Z❤

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji, nádherný článeček.

    OdpovědětVymazat
  10. Katko, moc ti přeji splněné přání, dočkala jsi se a těším se, až odtajníš (možná že tuším) :o)). Přeji ti samé štěstí!!
    Ála

    OdpovědětVymazat