čtvrtek 9. června 2016

50+40 Búúúú

Volně naváži na předchozí článek a na svou "ovčí pauzu".
... jakmile jsem se vrátila od oveček zpět na zahradu, pokračovala jsem v již započaté činnosti. Hrabání.
Netrvalo to ale dlouho.
Uslyšela jsem neskutečné funění za plotem, kousek za mnou. Ovce to ale nebyly.
Strčila jsem hlavu do živého plotu a koukla, co je jeho příčinnou.  
Tři metry ode mě se na louce pásly krávy.
Dnes je snad zvířecí den, či co?!
 

Radostně jsem odhodila hrábě a přes celou zahradu míříc si to ke vchodu zahrady
vesele, spontánně volám na zbytek rodiny:
"Kraví pauza!!!
Beru si kraví pauzu!!!"
 
  
Stála jsem od krav i jeden metr.
Nikdy bych se normálně tak blízko neodvážila, být přímo s nimi na louce.
Mám před nimi a jejich obrovskými, těžkými těly veliký respekt.
Jde z nich malinko i strach, když se celé stádo zvedne a rozeběhne se.
Byl mezi námi ale "plot", který člověku dodává pocit bezpečí.
Absurdní. Naivní.
Dva tenké drátky, v kterých je elektrický proud.
A to člověku stačí, že se cítí neohrožen.
 

 Kravičky se fotí lépe, než ovce, to musím uznat.
Jsou to modelky. Nežerou pořád... i když to také umí...
 
 
Krásné dny
Katka ♥
 

4 komentáře:

  1. No, tomu říkám vydařený den ... i kravky přišly .. jsou to opravdu krasavice ... s tím respektem máš pravdu .. ale jsou heboučké ... kdysi jsem chodila ke dvěma kravkám pro mlíko .. majitelé dva staří lidé třeba dojili a přitom jsme povídali .. bylo to fajn ...
    Měj se fajn, Katko. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, ano, vydařil se na výtečnou. Večer pak rodinné grilování a povídání, posezení při večerním dešti. Krása!
      Měj se nádherně.
      Katka ♥

      Vymazat
  2. Katko, každý den se s nimi vídám, za naším domem je pastvina a tak mohu pozorovat úžasná telátka. Ony zase občas pozorují nás co vyvádíme na té zahradě :o)). Jsme poslední dům v ulici, tak si to můžeme užívat.
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, máme to stejné :o)
      Přesně tak. Jsou zvědavé jak opice. Pozorují, rozmýšlejí...
      Krásné dny
      Katka ♥

      Vymazat