úterý 13. června 2017

Poslední pražské zastavení - pro tentokráte (Praha III.)

  
Na Karlově mostě  turisté zhoustli ještě víc. 
Ti lidé jsou snad všude :o)
Koneckonců i já jsem byla jednou z nich.




Z Karlova mostu jsem se opět neplánovaně vydala boční uličkou a kochala se zase jiným způsobem. Možná jsem opravdu potřebovala trochu vydechnout. A podařilo se.


Ale jak víte, všechny cesty vedou...
... na Staroměstské náměstí.


Kdybych nechala fotky o kousek víc, bylo by vidět lešení a modrá plachta. Pražský orloj a celá Staroměstská radnice z jižní strany prochází po mnoha letech rekonstrukcí.
Čekat na celou hodinu a užít si tu podívanou bohužel tentokráte nevyšlo. 
Autobus nepočká...



Ačkoli jsem původně chtěla dojít až na vršek Václavského náměstí, moji pouť jsem tentokráte zakončila ve spodní části, na Můstku...
... a tam jsem byla odměněna stovkami duhových bublin, které se vznášely po okolí...
Nebylo by vůbec k zahození takovýto bublifuk mít... 
Pro mě je to celkem nezbytnost :o)


Bylo to poetické. Odzbrojující. Krásná duhově bublinová tečka za krásným dnem.
Každopádně příště si musím rezervovat mnohem delší čas na procházení se, kochání, kávu či zákusek někde v zahrádce restaurace či útulné kavárničce.


Krásné dny
Katka ♥

9 komentářů:

  1. Katko, nádhera, nádhera ... stačí fotka a řekne hodně moc .. miluju Prahu a Týn, ten je pro mě srdcová záležitost. Proti tomu nebi mě fascinuje....♥
    Díky moc za sdílení. Máš krásnou památku. Příště, když to půjde, si udělej opravdu více času na tu krásu.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, za normálních okolností bych zvolila autobus zpět mnohem déle, než jsem nakonec jela... ale bylo to 1.června - na Den dětí a já chtěla stihnout svoje děti ještě aspoň na chvíli než půjdou spát ♥
      K.

      Vymazat
  2. Taky se ráda toulám Prahou.. V šest ráno je poloprazdná.
    Děkuji. Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za probouzejícího se dne musí být také kouzelná!
      K.

      Vymazat
  3. Duhová Katka s duhovou tečkou............měj krásné duhové dny. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, to bylo přesně to, co mě v tu chvíli také napadlo :o)
      K.

      Vymazat
  4. Krásné fotky z krásné Prahy. Fascinují mne tato místa. Ano, chce to čas na projití se těmi místy, jenže většinou to tak není.
    Krásný den!
    H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není, ale může být. Je to na nás... Vždy je rozhodnutí na nás.
      Měj se krásně
      K.

      Vymazat