úterý 8. srpna 2017

Jižní Morava III. - Lednice - na zámku...

Lednický zámek je skvostem, který mě nikdy nepřestane udivovat a omračovat svou krásou, jemností, čistotou, elegancí, romantickým nádechem - nááádherou.


Díky unikátnímu propojení stavebních památek s okolní člověkem formovanou přírodou byl v roce 1996 celý lednicko-valtický areál zapsán do seznamu světového dědictví UNESCO
Zcela právem.


Ze zámeckých komnat byly krásné pohledy do zahrad a okolí zámku. 
Na tomto snímku do zámeckého parku, s tyčícím se Minaretem v dáli.


No a zámecké zahrady?! Ach!
Zdejší zahradníci si zaslouží velikánskou pochvalu. Je to hotový koncert květin, barev, tvarů, vůní... Hotový ráj milovníků květin. 


A co teprve zámecký skleník! Že jsem šla prohlídkovou trasu dvakrát, se mi nemůže nikdo divit. 


Rodině jsem sdělila, ať mě tam nechají a před zavírací dobou si mě vyzvednou.
Neprošlo mi to :o)
Mám tip pro manžela na příští návštěvu Lednice.  Děti nechá v pískovém světě, mě ve skleníku a má volný den :o)))




Nemusí být modré nebe... ale když je... vše září mnohem víc :o)


Krásné letní dny
Katka ♥

9 komentářů:

  1. Právě jsem chtěla napsat-to modré nebe jsi měla na objednávku ;)Lednice je vážně skvost,ta nikdy nemůže zklamat.Díky za krásnou prohlídku.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní a když se spojí modrá shora a modrá zdola, to je ráj :o)
      K.

      Vymazat
  2. Hezký výlet. Já v Lednici ještě nebyla, tak jsem ráda nakoukla prostřednictvím tvých fotek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stání, až přijde ta správná doba, navštívíš ji naživo. Je překrásná.
      K.

      Vymazat
  3. Je to krása. Také jsem při své návštěvě Lednice byla unešená. Stojí to za to, vrátit se a znovu se nechat unést. Zatím jsem to ale neuskutečnila. Ale teď s Tvými krásnými fotkami se mi to přeci jenom podařilo.
    Měj se moc hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, i připomenutí a vrácení se v myšlenkách je někdy povznášející.
      Měj se krásně
      K.

      Vymazat
  4. Nádhera, nádhera, nádhera. Přeji další nádherné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Lednici miluju, hlavně ten rozsáhlý park plný úžasných velkých stromů :) Děkuju za možnost se tam na chvilku virtuálně vrátit :)

    OdpovědětVymazat