pondělí 7. srpna 2017

Jižní Morava II. - Lednice - v podzámčí...

Před dvěma lety bylo téma písečných soch v Lednici - Starověká Čína. Potěšilo mě, když jsem zjistila, že se tam sochy nacházejí i letos - s tématem AFRIKA. Naše kroky vedly nejdříve tam.


Zatímco my jsme s manželem obcházeli sochy a pozorně sledovali jejich dokonalé propracování a četli informace k nim, děti si hrály v pískovišti. Byli jsme nadšeni všichni.
Když jsem jim (podotýkám v 10 hodin) řekla: "Tak čau, v šest si vás vyzvedneme!", odpověď byla dvouhlasná, jednoznačná: "Tak jo!!!"
Pobavili jsme veškeré rodičovstvo shlukující se u pískoviště - u svých dítek. 
Dali jsme jim ještě notnou chvíli na pískové tvoření a pak jsme si je celé upatlané, s pískem po celém těle, odvedli.


Zikmund a Hanzelka k Africe také neodmyslitelně patří.
Mě ale velmi zaujala socha nazvaná "Nekonečná cesta ke svobodě".
Myslím si, že v současné době je toto téma znovu více než aktuální, až trochu mrazí...



V podzámčí jsem si vyhlídla překrásný domeček dle mého gusta. 
Pokukovala jsem jen za plotem, ale kdyby mě manžel s dětmi nedrželi, mohla jsem nakouknout i dovnitř :o) Tak příště...


Krásné dny
Katka ♥

6 komentářů:

  1. Katka, ten domček zaujal aj mňa, keď sme boli v júni v Ledniciach. Škoda, že výstava pieskových sôch ešte nebola vtedy otvorená. Tak som si je prezrela aspoň na Tvojich fotkách. Pekný deň.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domeček jsem si zamilovala už před dvěma lety a nedalo mi to se tam letos opět zastavit :o)
      K.

      Vymazat
  2. Katko, vydali jste se na pěkný výlet ..před tvůrci soch tedy smekám ... a domeček se mi taky móóc líbí, takže se těším na příště.
    Hezké dny ☼ . Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Olšiakovy sochy jsou skvost.Máme zmapovanou už většinu z jeho stálých soch rozházených po Vysočině.Ty pískové jsme viděli vloni.Takže díky za ty letošní.Měj se hezky.H.

    OdpovědětVymazat