čtvrtek 15. září 2016

Duhová Katka v Zemi ZA DUHOU...

Božínku, jak já se těším, až začne pršet!
Ne že by se mi současné letní počasí nelíbilo. Líbí a moc.
Ale...
  
Jsou věci, které jsou prostě dané.
Název tohoto blogu není vůbec náhodný.
Duha ke mně patří stejně jako já k ní.
Jsme jedno? Kdo ví.
Duha je mostem. Mostem mezi dvěma světy.
Světem naším. Reálným světem, v kterém žijeme. A mezi světem fantazie a snění, klidu a míru, krásy a lásky, světem dobra a spravedlnosti, tajemna, mystična, světem zázraků...
Mostem mezi Nebem a Zemí.
Mezi světem lidí a světem Bohů a andělů.


Duha je symbolem naděje, celistvosti, milosti, slunečního světla. Právě jím a kapičkami vody je tvořena.
Sedm barev duhy je ono tajemné spektrum tvořené prvkem ohně, Sluncem, ve spojení s prvkem vody.
Nebeský žebřík má sedm barev, které odpovídají i sedmi čakrám, energetickým centrům v těle člověka.


 Z mytologie...
 Duha je onou magickou cestou, po které se vydávají bohové, když chtějí navštívit svět lidí.
Bájnou představitelkou DUHY je řecká bohyně IRIS.
V přenádherných, oslňujících šatech v třpytících se barvách duhy, vykouzlených z kapek rosy a slunečních paprsků, sestupuje z nebeských sfér po duhovém mostě a přináší na Zemi dobré zprávy od nejmocnějších z Bohů.
Iris je průvodkyní boha Dia a bohyně Héry. Bohyně Héra řídí nebeský vůz tažený pávy s duhovými pery. Na jejích cestách ji doprovází právě bohyně duhy - Iris.


Že jsem si před nějakou dobou koupila obrázek i s bohyní Iris, který mám nad pracovním stolem a dokonce i jako tapetu v mobilním telefonu... se nedivím. Vím.
Jen neustále žasnu nad těmi krásnými souvislostmi.


... nechala jsem se, jak je mým zvykem, opět trochu strhnout a unést tématem :o)
Abych ale navázala na úvod, proč že jsem to vlastně začala psát...
  
... duhovému deštníku prostě nešlo odolat. To dá rozum.
Neodolávala jsem. Ani jsem se o to nepokoušela.
A právě proto se teď neskutečně těším, až se strhne liják a já půjdu tančit do deště...
... a pokud vysvitne i slunce a začne zářit duha, tak... ♥ 


Krásné duhové dny
S láskou Katka ♥

7 komentářů:

  1. U mě to je jasné, líbí se mi to!!!Dája-Duha!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dájo, já to tušila, že je to přesně pro tebe :o)
      Díky moc.
      K.

      Vymazat
  2. To je krásné počtení a ještě hezčí pokoukání. Duhový svět je nádherný, plný proměn, vizí a snů..Děkuji Ti za milé návštěvy u mě, milí spřízněná Duše a nevšední pohlazení dnes u Tebe.Měj se duhově:-)Bi

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásné počtení a ještě hezčí pokoukání. Duhový svět je nádherný, plný proměn, vizí a snů..Děkuji Ti za milé návštěvy u mě, milí spřízněná Duše a nevšední pohlazení dnes u Tebe.Měj se duhově:-)Bi

    OdpovědětVymazat